Sunday, January 2, 2011

singaporean guy

ehem hello, cerita dia mcm ni, aku dgn momoy pegi the zon by myrul kawan nye azu, then dia hantakan kteorg kat vip. aku dgn momoy turun then catwalk dpn air pancut ade mamat singapore ni tegur, " hi, memg kosong eh smua club xde org? " aku pon jawab, eh xla baru pukul brape kan, sbb time tuuu pukul 10 lebih gituu. okay then dia tanya lagi " habis u olls nak kemana? " kteorg nak lepak 9mm. " u olls dgn sape? " aku ckp la ade org hanta kan. lpastu dia lepak dgn momoy dia bual-bual laaah psal itu ini bagai kerjaya dia kat spore. rupanya artis geng-geng ady putra suzaire sumari bagai. no wonder lah dia ade production sendiri kan. then kteorg chill dgn dia kat 9mm, dia bukak raspberry jer tapi tuba org mcm sial boleeee tak? bapak dia baru kenal wa da pndai tuba wa, hahah! bongok. tapi dia okay, he's romantic and kind man maybeee ==' he give me a rose flower, thank you dear. and that day jugaaak dia jujur bagai nk suruh aku be their girl and what so ever. dear please let me know u first and u can know who am i :) kan? jangan la teros ckp cintan. sbb mula-mula dia kata xde sape bole win heart dia, aku ckp aku bole, jap g hah hambeeek kau dah dpt xnk bagai. tp dia ramai peminat siot kat club, hahahaha no wonder kalau dia pegi sndri pmpuan keliling dia :P and then we olls balik dlm 3 lebih then dia hanta aku balik and momoy. sblm hanta aku balik paan lagi gan aku ckp suka aku bagai, aduuuuuh lemah laaa, be a friends dulu boleeey tak? jgn nk ajak aku dinner dgn family kau kat sgpore sana segala bagai. aku takot tau tak mcm ni kang ade kau ajak aku kawen? memg laa senyum aku manis, dah dpt senyuman aku ni simpan dlm hati lah. ingat slalu bkn tangkap cintan bagai. errrrgh! tp aku rasa 1day mesti aku akan suka kat dia jgak, cayeee lah, aku yekyek olls je xsuka tp nanty suka. dia dengan perasaan yg hampa, hanta aku balik then dia balik sgpore. smpai je sgpore dia call aku, and he say gudnite sweetdrean and dont forget our candlelight dinner :) kahkahkah mls aku. tp thank you u are the best man that i never know before. nice to meet u angah.