Wednesday, December 1, 2010

MAHA INTERNATIONAL 2010

hi semua. aku pegi kl isnin lepas, 29/11/10 :) kerja dgn encik syed, under Bio Prima Tech :) best keje nya and aku byk kenal abg2 koprat dekat maha ni. semua best2 :) sporting, offer kerja dekat singapore lah ape la. best nya, baik sgt. it is encik rashid lee, encik razak. neigbour aku jual madu ni pon baik2. aku asik tester je lama2 habis kang. hahahaha

mlm selasa aku pegi pub the ship dekat BB, enjoy bole lah kan. tp ade seorang mamat ni dia dah o/d. keje dekat vouter as engineer :) wowoowoowowow :) kesian kat dia, tau dah mabuk pegi minum labuchini, chivas segala. then aku dgn rasa tk tau malu urutkan dia, bg dia lemon. urut and urut aku kne balik, si syed marah! balik dia bg name card lepastuuu dia call segala, hahahaha best nyaaaa. dah lah handsome :) i likeee. nice to meet u .