Wednesday, September 15, 2010

Happy Annyversary

Ehem feewit babes happy annyversary yeaaa syg :) er sory pasl smlm tuu kan sbnrnye tk rancang pon smua tu jd smpaikan di pekik di maki direjam hehe tp xpe dah lali itu smua dan aku telah berjanji sesuatu kepadanya ok then gadoh gadoh dlu baik smula. kteorg mmg mcm ni sbb tu 'Cinta Kami Terlalu Kuat' HAHAHA tp btol kan? haaah tk dinafikan tp aku ni la sush nk jage :) apeapepon iloveyou muahmuah jd dgn ini i bg lgu tuu yea :)






The Power Of Love- Celline Dion






Cerita kedai kopi; aku pegi uma ina lahh boring kat umah sorang andika, qalish, andrian, ekin, abg zam smua balik kmpung and like usally mymum at spore. pegi rumah ina hero aku hantarkan lpastu masing2 berangan bli rumah la bederet lah hapelaa ishh merefekss. hehe muda lg lah sayangg! and aku mengidam asam mangga kering :) n for yadd thanks ajar aku mkn takoyaki mmg lpsni aku mkn ajelah binatang tuu ahaha