Sunday, September 12, 2010

3rd of raya

ehem harini aku bgun lmbat kann sbb smlm balik dr melaka dlm kol3 gituu fuhh lepak tp laki akak aku si ina bwk kete bukan main laju lagi hehe 1jam sengah da smpai. then aku ingat mama turun kat jb sentral. tp takk mama ikot balik. okayy =='
lepastu aku nk ckp kat korg yg aku sakit hati sbb duit raya tahun ni aku dpt secipot je. hmm geram gile dhohh mcm mana ni? hmm okayy aku sakit hati sgt tp mama bg aku 50 dolar ajee hmm akak aku smua surh raya rumah dye dlu aduhh mls nyee nk raya mama xde!

er aku xde kedit ni nk topup malas mood kurang nk mesej. nnty ajela aku topup ek, n aku surh dia call aku mula2 bual baik ujg2 aduhh ==' knp ni knp knp? boring laaa smpai hari rabu ni aku ddk sorang aje hm! akak aku ekin balik kg laki dye laa. hm. lapar laa aku xmkn ag ni nk g kedai mls btol laaaaah! ermm raya tahun ni boring laa xbpe nk best tp aku ade snap picture dgn anak sedare aku, ni hahh













SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN